Thursday, July 7, 2011

hati yang berbunge riang.






salam...

bismillah..
:
:
semalam
*7hb july* aku dengan ofiselinye menamatkan Law Attachment Program (LAP) ku dengan jayenye...*so...minggu depan dan hari-hari seterusnye..aku ley la berehat-rehat n melepak dengan bergaye kt umah* haha....
:
:
aku banyak la belajar segale macam bende time LAP ni..belajar jadi orang..
*and sometimes appearance doesnt even shows your attitude or brain* belajar buat keje..belajar bercakap dengan orang..belajar deal dengan orang...belajar berfikir..uihh..kire banyak la mende tok nenek aku belajar an time LAP ni...heee...
:
:
sedikit sedih meninggalkan kakak2 opis yang besh n abang2
*well...here i called them che`..more suitable i guess* yang sporting...sungguh seronok..walaauuupuuunnn...kaaannn..
:
:
inilah cinta yang aku maksudkan...xsemestinye cinta 2 berkait dengan boifren gegelfren aje...cinta dengan golongan manusia yang lain umur...dan cara berfikir mereka..alhamdulillah ya Allah...aku seriyes la syukur sebab aku dibagi
*eh..betul ke word aku?* peluang untuk LAPping kat mahkamah majistret yang orang nmpak cam xberape nk glemer kn...ngee :)
:
:
got presents and gifts from them too...ohh..terharu...
Allah..peliharakanlah mereka..permudahkanlah mereka..dan murahkan lah rejeki mereka ya Allah...ameen..

::take care people::
::adios::

No comments:

Post a Comment