Saturday, December 19, 2009

_migrain_meeting3_working papers_

humhum...
lamenye xnulis..
sorg teman mnegur..
lame xupdate blog..
uishh...
xbetah aku nk mnulis sehari2 cam org lenn...
heee...kay...

uhm..
minggu nyh..
d second week kt uia..
aku d serang migrain 3 KALI!!!...
sakit...
sgguh..Dia je tahu..
telan ubt je lah...
ubat abes...jumpe doktor..muda..
wink2*..
hee..sempat...
dpt lak lecture sal ubt thn sakit 2 ade manyak peringkat..
ye doc..ye...
dpt ubat baruuuu...huuu~

spec mate aku..
pecah seblah!!!
kat MELAKA..
jatuh..

da mcm lanun lau pakai...
so..
buat spec baru...
i xpakai contact lense segala kayy~

power da mningkat....
tahniah pd diri sendirik..

lalu..
dapat la ceramah free....mama...
di suruh nye aku mkn lobak ngn tomato...
heh....
pe barang la aku mkn tomato segala...
xske!!!xske!!!xske!!!

da 2...
meeting3.....saje minggu nyh...
aduiiii.......
walaupun aku nyh xla mmgang jawatan yg vogue d vaah..
yg kecik2 je..tp..kne la jgak hadiri meeting..
pnat.....huuuu...
working paper ag...
aku xreti!!!!
aku bt jekk...men bt jekk...
macehh la pd hamba2 Allah yg byk mmbantu..

"kapasiti seseorang manusia itu berbeza ye tuan-tuan"

aku cuba je la....
bt takat boley..tnye org yg brpengalaman...
2 nmenye blaja...faham....
ye faham cikgu...

aihh....
skang nyh aku rase...
cam nk demam jeeee......sakit tekak...seseme...bersin berkali2...huhui...
tahniah!!!
alala...
sakit 2 tanda Allah sayang kita...
suh beringat...chilll!!!!!
eheh ^_^
kayyy....
kesimpulan..
::segala kesusahan itu ada hikmahnya...sabar itu kunci..dan Allah tahu apa yg kita xtahu::
finally from me-->

[kerja Tuhan siapa tahu.....Tuhan bekerja dalam rahsia]
ada kaitan k???ahh..gasak laa...yg penting i laik..humm~

No comments:

Post a Comment