Monday, April 19, 2010

~ow jiwa yg tenang..kemari lah kamu~


salaam..
bismillah...
:
:
:
humm..lame xupdate blog..
da berabuk2 blog nihh..
fuuhhh~tiup cket abuk2 nye...
=p
:
:
nk mngeluh boley x????
mestyla X...
:
:
cube berzikir cket cik nadia mohamad..
yela...
ya Allah..sungguh..hati xbpe nk tenang..
tahu knp???
sbb sok RESULT nk kua...
:
:
TUHAN
aku pohon yang baek2 saja..
ameen ya Rabb..
aku da usaha...sungguh..Tuhan saja yg tahu..
aku cuba buat yg terbaek tuk final aku..
dan aku tahu...
Tuhan saja yg tahu...
:
:
tp..hati???jiwa??
duk berserabut jugak...
haishh...
"setan..p jauh2..xmoh gnggu aku"
huuu....
aku menulis sambil mndgar lagu2 MAHER ZAIN yg mndidik jiwa..
dengan VOLUME yg KUAT..
huuu...
xpe..lam bilik sndirik...aku yg dgar..yg bising pon...aku jugak yg kne tadah..
humm...aku merapikkkkk!!!
arhh...huhu..
:
:
:
astafirullah..
Tuhan...tenangkan aku Tuhan...
Bia tenang jiwa dan hati ini...
ameen..
:
:
humm..ha...kite ckp pasal laen nk??
nk!nk!
:
:
how about the wheather..haha -_-
:
:
uhmm...aku mahu tanam hobi..
setelah sekian lame aku xde hobi..
sungguh..akulah org yg xde hobi..
aku terai hobi baru...
:
:
jap..bes lak lagu nyh..
"praise our hand n make du`a like the prophet thought us n with one voice let us say..."
lagu barakallah
beshh!
:
:
ha..berbalik pd hobi baru..hobi tgkap2 gamba...
da dinyatakan pd mama..nk kamera yg besa 2..mama senyum je..
xtau la senyum setuju k senyum mnandekan kakak suke mengarutt..haha
:
:
owhhhhh!!!kakak hajar!!!!
perlu kamu!!!!!!!
nk jumpee!!
:
:
tbeee..hoho..
:
:
up there...a pic of mine..
wawawa..pomote..
:
:
my moods jumble up all around..jadi layankan saja...
huumm..
:
:
i only pray 4 the best..n pray ill get my enuff strength from Allah `azza wa jalla..
ameen...

::happy me::

2 comments:

  1. org suh dtg kuantan ni taknak =p
    by the way, lirik lagu maher zain tu
    'raise your hand..' bukan praise

    ReplyDelete
  2. akak!!!!!!!!!!!!!!!!rinduuuuuuu........salah lak..typo kak....huhuhu...tgelak sy...pndy akak buat sy gelak....huu ^^v

    ReplyDelete