Tuesday, April 20, 2010

--hiyah!hiyah!--

salam..
bismillah..
:
:
hiyah!hiyah!
aku bangun awal beb hari ni..
:
:
hwa hwa hwa..
scra xlnsung nye mmbgtahu aku salu bngun lewat..huk alohh..
mmg la..xdek org kott kt rumah..
mama pg skolah...adek pon same..
abg???hah..2...krohh..krohh...tebongkang tido..
:
:
jd sbb yg KUKUH lagi MAPAN tuk aku tido lelame...
aku da selesai kan segale tugas surirumah tangga ku di rumah ini hari ni..
kalau mama tgok ni..sejuk perut mak mngandung...heheh
=p
:
:
heh!aku nk tukar rupe blog aku ni..
tatapi..aku tidak terlalu kretip skang..
feel ilang sudah..
:
:
aiseh..bess seyhh lagu yg aku duk dengar skang nyh...
m nasir "suatu masa"
mendayusss
:
:
:
suke arr bce blog kakak aku..
BEST!!
eh eh..kak...terPUJI lak..
sidney sheldon satu....!!
heeee ^-^v
:
:
terus berusehe gigih nk mnukar rupe blog...
:
:
hohh~

::happy me::

*mungkin ade banyak entri hari ni..haha..sdg bersuka2 tuk menulis banyak2..boleyh??*

2 comments:

  1. waahh..da pandai bangun awal sekarang ea kak?? hak3..:P

    ReplyDelete
  2. heyyy kamuuu..aah..akak da lme la pndy bgun awal nyhh..hoho~

    ReplyDelete