Friday, April 23, 2010

..hari jumaat...

salaam...
bismillah..:
yepp..aku kembali k ruangan blog..
huhu..tension da ilang kott..
tp..yelah..bse la tension2 ni..huhu..
:
ha..hari ni ape yg aku buat..
hoho..cam bse...mngemas rumah...menjemur kain2...*membebel pd adek2...suke btul buat sepah*
menolong mama memasak di dapur...wahh!!!
ni i LIKE!!!!
:

ikan keli bercili yg BEST ! ! !
dtg dari ladang..haha..kolam mini si ami..ikan2 ni dye yg bela...nice kan??

:
:


another one...ketupat sotong...penah makan??
haha...mskn kampung ni... ^^v
amacam???
:
:
da selesai mkn2 dn mngemas pe yg patut...
tbe2...bpk sdare aku dtg..
a.k.a adik ayah aku...aku pggil "ayahngoh"..
hehe..
dtg bersama isteri "makngah" dan anak2 nye...
bersama kete baru tuuuu...parking baekkk punyee tepi reban puyuh mama..
:
:
lalu aku bukak la pintu utama..
tbe2 ayahngoh berkata..
"ya munawwariin......" sambil tersengeh..
:
aku pon ikut sengeh jugak...sbb aku xpaham..
haiiihhh...lame sgt tggal bahasa arb ni..
:
:
ayahngoh ckp....aku.."nice looking"
hehe..kembang kempis hidung aku...haha..
tbe2 ayahngoh tnye...tahun berape da study ??
aku ckp laaa...nk msuk tahun tiga da..
lalu..
"mknenye..tahun 4 nt btunang la kan??"
ayahngoh beseloroh..
aku??ter`blurr` skejapp..
sengeh cam kambing...huhu...
:
:
msuk dapur buat air...dan hidang ketupat stong...*ayahngoh langkah kanan*
mama ngn ayah...terlibat dlm hal perbincangan org2 dewasa dgn pak sdare aku..
:
ptg...
kitorang kua....pg sopink!
hehe..
aku beli luggage baruu...hoho..
xde la rosak mane yg lame...rosak la cket2...cam tggu mse je nk...huhu
:
:
aku mge"pau" si abang...pg mcD..haha..
seronott... ^^
:
:
beli....ni...


heee....lame da mngidamm nk mkn mende nii....sdap2..
dn beli burger...xamek gamba lak..arap mklum...
hoho..da msuk perut..
:
:
balek rumah..pas je mgrib..aku..
zzzzZZZ...
:
:
bangun...makan...
haha....
cane la aku nk hidup kt uia bermula ahad ni..
kt rumah..asek makan jee....
dapur dekat..nk..capai..
:
:
uia??
huhuhu..
:
:
xpelah..... -_-v
:
:

kesimpulan

"sangaattt heavenn duk rumah....thank you Allah...."

::happy me::

*huhu..xmoh balek uia lagiiiii........shot sem la ni..duhh..jd XLA happy me sangatt..humm*


6 comments:

  1. last makan ketupat sotong tu..dah 15 tahun kot..

    dem..baru jelas.Sebab ingat dulu makan sotong..tapi manis..kuah warna putih..apa kebenda tak tahu.haha..


    balik UIA bawak sotong ketupat.

    ReplyDelete
  2. bukan sotong ketupat..ketupat sotong la..turrbalekk....tggu raye lak men buat ketupat..hoho ^^

    ReplyDelete
  3. waaa best nya pau abg..6t org nak pau kak r plop..bleyh kan?kan?..hehe

    ReplyDelete
  4. boikot mcD =p
    orang dah reti dah buat ketupat sotong. bdk2 ni ajar heee.. acu tera test tgk hok sape lgi sedap huahuahua

    ReplyDelete
  5. sekapur : wahh!!boleyh gak 2....tp..nk tnye..pau kakak mane ny??wuwuwuu..

    taksuke kucingatal : `susah nau nk tulih nme ini..ala kak...mngidam lame kott nk mkn mcD..maghi arr nok belawey buat ketupat stong!tp..kak arr wak dulu...pah2 kito makey ghama2..hehe =p

    ReplyDelete
  6. wow..tupat sotong eh..ingtkn xpopular masakan tu..lama dh mak xwat..dlm setaun kot..tp mmg sedappppp....

    ReplyDelete