Sunday, February 14, 2010

~cuti oh cuti~

cuti..
sampai arr ary selase..
esok arr mknenye..
bangun pagi ny..
terus rsa xbes..
knp??

rupenye..
byk keje xsiap..
hohh~

smalam pg jalan2...
teserempak jugak dgn couple2 yg sdg hangat mnyambut hari kekasih itu..
"kunun" nye la..
moga aku dilindungiNya..

kay..phone??
suda baru..
tRimasEh to pakcikk..
willing to bwk aku carik phone..
yg sudah nye..
kdai manyak tutopp..
cina mau laya maa..
hoihh~

manyak kelija la ini cuti..
jap2..
tuka slang..
aku melayu owkay..
haha..

tetiba aku sedar..
blog aku nyh mmg btol2 cite sal aku..
xmcm org laen..
manyak gak bnda berfaedah derang tarukkk lam blog derang..
ala..xpe..
"aku punya suka"

kay..
harap yg terbaek sahaja untuk semua..
ameen..

lapa seyhh...cafe da bkak lomm...ngaaaa
-_-"

No comments:

Post a Comment